שאלות נפוצות בהובלות דירות ומשרדים
יש לנו תמיד רצון לשפר עבורכם את כל תהליך המעבר בכדי שתוכלו לחוות אותו בצורה הכי נעימה, עם תיאום ציפיות מדויק ומענה על כל השאלות שלכם, ככה זה ביבגני הובלות, תמיד להוביל, להוביל, להוביל!
מעבר דירה או משרד צריך להיות מתוכנן נכון על פי השלבים הבאים:
-סגירת תאריך להובלה.
-קרטונים וציוד אריזה (טוש שחור, דבק נייר, קפה 🙂
-אריזה מהכבדים לקלים או לסירוגין מהפחות בשימוש לשימוש יומיומי (לדוגמא, את המטען של הסלולר נארוז אחרון ואת אוסף הדיסקים של אבא מהבוידעם נארוז ראשונים)
-יום עד יומיים לפני נתחיל לפרק את הארונות, השולחנות וכל מה שלא ניתן להעביר בתוך ארגז, כמובן שחשוב מאוד לעטוף את הרהיטים בשכבה עבה של נייר עיטוף לשמירה על החפצים.
-לבסוף, מוצרי החשמל והאלקטרוניקה.
יאללה העמסנו הכל, אתם יכולים לצאת לדרך, ניפגש במקום החדש.
בעידן שלנו, פחות בעלי מקצוע צעירים נכנסים לתחום ההובלות, כולם בהייטקס.
אבל אם תרצו לדעת איך בוחרים חברת הובלות או מוביל, ניתן לדעת את זה בכמה צעדים פשוטים:
1- וותק העסק:
האם קיים הרבה זמן או חדש בתחום.
2-המלצות וחוות דעת:
האם לעסק יש המלצות רבות? האם יש תלונות?
במידה ולא מצאתם מידע על חברת ההובלות בגוגל זה סימן אזהרה (לא תמיד אך לרוב) המעיד על טיב המוביל/חברת ההובלות.
3- ביטוח תכולה:
כמו שאומרים "לא ביטוח? לא מוביל!"
אם עברתם על שלושת הסעיפים בהצלחה, רוב הסיכויים שהמוביל/חברת ההובלות טובה.
אבל אף מוביל לא טוב כמו יבגני, רק שתדעו.
בכל דירה, בית או משרד יש חפצים שונים בגדלים שונים, לכן לא ניתן לדעת תמיד את כמות הקרטונים הנדרשת, אך תמיד ניתן להתבסס על הממוצע הנהוג.
בממוצע, לדירת 4 חדרים נצטרך כ60 קרטונים,8 סרטי הדבקה וניירות עטיפה עבור השבירים.
המחירים בענף ההובלות לא אמורים להיות שונים בעונות שונות, אך יחד עם זאת, עונת המעבר העיקרית בישראל היא עונת הקיץ ובתקופה הזו יש יותר ביקוש ולכן יש חברות הובלה שיכולות להעלות את המחיר בהתאם.
המלצה של יבגני, תעברו בחורף, גם השכירות וגם המעבר יהיה לרוב יותר זמין ובמחירים נוחים יותר.
חשוב לדעת שכיום (שנת 2022) יש חוק במדינת ישראל שנקרא "חוק המזומן".
החוק אוסר על תשלום במזומן מעל ל6000 ש"ח, לכן אנחנו ביבגני הובלות גובים תשלום במזומן עד הסכום המותר הנ"ל/ אשראי.
כיום, לא רק ניתן אלא חובה לוודא ביטוח הובלה ותכולה.
ע"י מסמך ביטוח בתוקף המאשר את הנ"ל תוכלו להיות שקטים שכל החפצים והרהיטים שלכם מבוטחים לכל מקרה שלא יקרה.
פשוט בקשו מחברת ההובלות מסמך המאשר ביטוח הובלה בתוקף.
כיום ניתן לבצע החלפת דיירים רשומים בנכס באמצעות האינטרנט.
אנחנו ביבגני הובלות מספקיחם את שירות החלפת דיירים בעלות מינימלית, כשירות משלים עבור לקוחותינו.
פרטים נוספים תמצאו כאן >>> https://bit.ly/evg-box
לכל הובלה ומעבר דירה או משרד יש סדר אריזה לפי תדירות שימוש.
בהתחלה נארוז את כל החפצים והביגוד שלא בשימוש יומיומי (כמו בגדי חורף בקיץ).
לאחר מכן נארוז את כלי המטבח והשבירים.
נפרק את הארונות, חדרי השינה, מזנונים וכל הריהוט שמצריך פירוק ואריזה.
ולבסוף נארוז את הדברים שבשימוש יומיומי (מישהו אמר מטען 🙂
שיהיה מעבר נפלא!
זו שאלה שאנו נתקלים בה הרבה, ולמען האמת זה ממש תלוי בגישה לבית/משרד ובריהוט שצריך להעביר.
גם אם יש מעלית רחבה וגם אם חדר המדרגות רחב, לעיתים נצטרך להביא מנוף להובלה כאשר לא תהיה גישה לבית/למשרד.
עלות המנוף נקבעת מול המנופאי לפי שעות עבודה.
כאשר אנו עוברים, חשוב שהבית/דירה/משרד יהיו מוכנים עבורנו לקראת המעבר.
מומלץ לנקות את האזור ולהכין הכל בכדי שהריהוט והקרטונים יהיו במקומם ובכדי שנוכל להרכיב את הריהוט במקומו.
אנחנו ביבגני הובלות דוגלים בשקיפות מלאה, לכן אנו ממליצים לרשום את כל הפריטים הקיימים להובלה (יש לנו בוט בדיוק לזה >> https://bit.ly/evgeny2022 )
ולקבל הצעת מחיר מדוייקת שלא יהיו הפתעות.
אכן, טיפ למובילים זה דבר נפוץ, בכל זאת זו עבודה לא פשוטה והם עושים זאת במסירות ואחריות רבה.
גובה הטיפ משתנה מאדם לאדם ומהובלה להובלה 🙂
יבגני הובלות תמיד מחפשים אחר חברה איכותיים שיצטרפו למשפחה.
נהגים, סבלים וראשי צוות, השאירו פרטים ויבגני יחזור אליכם.
יבגני הובלות עובדת בשיתוף פעולה עם חברות וספקים בתחומים שונים.
מעוניינים לבצע שת"פ עם יבגני?
השאירו פרטים ויבגני ידבר איתכם אוטוטו.